שירותי אחסנה בקירור לענף המזון

מיותר לציין כי מקומו של האוכל בחייו של האדם, הוא הרבה מעבר לצורך הישרדותי. אוכל הוא שמחה, חגיגה ותשוקה! אם גם אתם עוסקים בתחום המזון – כספקים’ מייבאים או מסעדנים, גם אתם לבטח חשים את הסיפוק האדיר על בסיס יומי! היכולת להאכיל אנשים, להעלות חיוך על פניהם ולשמח אותם עם שלל מטעמים ומרקמים.

 

על מנת שגם אתם תוכלו להמשיך ולספק שלל מוצרים נפלאים (וטעימים), אתם נדרשים לאחסן את הסחורה שלכם בטמפרטורה מבוקרת. ישנם עסקים גדולים שנהנים משטחי אחסון משלהם, אך הרוב המוחלט דווקא מסתייע בשירות חיצוני. שירות אחסון בקירור מגלם בתוכו מניפה רחבה של יתרונות:

  • אינכם מוגבלים בכמות המזון שתזמינו או תייבאו
  • אחסון המזון בטמפרטורה מבוקרת לטובת שמירת המזון
  • תוכלו לצבור מלאי – הכל בהתאם לצרכים שלכם

כשיש לכם שירות אחסנה שלא מגביל אתכם, אתם יכולים למכור יותר

תמונה של סופר

שירותי אחסון בקירור למעדניות ומסעדות

מעדניות ומסעדות מאכילות מאות ולפעמים אלפי סועדים ביום. בפועל, לא תמיד ניתן לאחסן את כל חומרי הגלם תחת קורת גג אחת – במסעדה. וכך, המסעדנים בוחרים לרכוש סחורה (בארץ או בחו”ל), ולאחסן אותה בתוך מחסני קירור. כאלו העוסקים בתחום המזון, הרי שלא תוכלו להרשות לעצמכם להיתקע ללא סחורה – הודות לה יש לכם מה למכור והודות לה אתם יכולים ליהנות מרווחים. 

ולכן, המון פעמים הסחורה נרכשת במרוכז בכמות גדולה מאד, ורובה הגדול מועבר לאחסון. תוכלו גם אתם ליהנות משירות של אחסנת סחורות בקירור בטמפרטורה מבוקרת ותחת בקרת לחות מלאה. שירותי האחסנה עובדים בהתאם לאישור משרד הבריאות בישראל!

אז מה גם אתם יכולים לאחסן?

שירותי אחסנה בקירור פתחו עולם שלם של אפשרויות לאלו העוסקים בענף המזון! אולי הבשורה הגדולה ביותר, היא היכולת ליהנות ממחירים נוחים יותר במעמד רכישת הסחורה. מדוע? משום ששנים רבות, מסעדנים לדוגמא היו רוכשים מהספקים כמויות קטנות. בהתאם, המחיר שניתן להם היה מחיר ההולם את היקף הסחורה. כעת, כשישנו שירות של אחסנה בקירור המאפשר אחסנה בלתי מוגבלת, ניתן לרכוש סחורה בהיקף רב יותר, וכך ליהנות ממחירים נמוכים יותר המוצעים מהספקים.

אילו סוגי סחורות ניתן לאחסן במחסני הקירור? כל שתוכלו לדמיין:

  • אחסון בקירור של בשרים ודגים
  • אחסון בקירור מוצרי חלב
  • פינוקים מתוקים כדוגמת אחסון גלידות בהקפאה 
  • מוצרי קונדיטוריה כדוגמת שוקולד
  • מניפה רחבה של אחסון בקירור של חומרי גלם ועוד…

איך שולטים על המלאי השייך לכם במחסן קירור?

כידוע, במחסנים מאוחסנת סחורה בהיקף גדול מאד! המון פעמים מוציאים משטחים של סחורה בצורה הדרגתית, כך שבשלב מסוים קשה מאד לדעת כמה סחורה נשארה לכם. חשוב מאד שיהיה לכם את כל המידע הרלוונטי באשר למלאי השייך לכם, כך תוכלו לדעת האם עליכם להזמין מלאי חדש ואיך עליכם להיערך. איתנו, יש לכם אפשרות לדעת בכל שלב מהו מצב המלאי שלכם, זאת באמצעות תוכנה ייחודית, או דואר אלקטרוני שיגיע אליכם.

אם הסחורה שייכת לכם, למה שתצטרכו להתחייב על תקופת אחסנה?

אולי החשש הגדול ביותר של בעלי הסחורה, הוא באשר להתחייבות לאחסנה ממושכת. לשמחתכם, אינכם מחויבים לתקופה ארוכה, בטח לא כשאתם עוסקים בעסקי המזון בהם חומרי הגלם נדרשים לכם! תוכלו להוציא את הסחורה שלכם גם כעבור חודש בלבד, הכל בהתאם לצרכים שלכם!

 

סחורה משובחת לצד שירות בסטנדרט הגבוה ביותר:

מי עוד כמוכם יודע עד כמה שירות מצוין משפיע על החוויה? אנחנו מתחייבים על שירות נפלא, אדיב וזמין לכם:

  • הודות לידע המקצועי שלנו, נוכל לייעץ לכם באשר לפתרונות הלוגיסטיקה המתאימים והחסכוניים לכם ביותר
  • שירות טוב עבורנו מתבסס בעיקרו של שיתוף פעולה, אמינות ושקיפות

 

לחץ כאן כדי להתקשר